Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گواته مِله!

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

ننه (به ترکی): دستت درد نکنه ننه جان که اومدی بهم سر زدی

من: عیبی یوخ عیبی یوخ!

ننه: بخدا همین دیروز بود که نشسته بودم تو فکر و خیال شما بودم، تو پسرداییت پسر عمت...

من: یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور پرچمی

ننه: دعا می‌کردم‌ که ای خداااا این بچه‌هام همشون خوشبخت بشن و اینا

من: هر نَه وار کرنر دَ وار!

بخشی از دیالوگ‌های مادربزرگِ پدرمادرم با من در مهمونی روز اول عید که بعلت تمرکز توانایی ترکیِ بنده در لیسنینگ‌ و عدم توفیق در اسپیکینگ اینجوری شد! 

پ‌ن: می‌گم اختلاف نسل‌ها هم واقعن جونور عجیبیه‌هاااا!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۰۱
  • ۶۴۴ نمایش
  • احسان

تراختور

نوروز

نظرات (۷)

  • فروهر وَ فرداد
  • طوری نیست همین که تلاش کردید...می شود

    کافه در عید بازتر از همیشه
    پاسخ:
    چه اسامی قشنگی... قربونتون برم :)
    اصلن نمی تونم تصورت کنم. اصلناااا
    پاسخ:
    چه کاااااریه حالا! تصور نکن :)
    چرا من اسم تو رو جای اسم خودم نوشتم؟ :))))احتمالا داشتم خطابت می کردم!  درستش کن :)))
    پاسخ:
    اسمشو نمی‌شه درست کرد. آقایون، خانم‌ها، کامنت قبلی توسط "زهرا" گذاشته شده. 
    گواته
    پاسخ:
    مِله گواته :)
    مدتها بود قصد این پرسش رو داشتم: اون آقا پیره ی پروفایل وب سایت، چپ بالا، کیه؟

    اتفاقا این لیسنینگ خوب و سپیکینگ داغون تمارض خوبیه! فکر کنن نمی فهمی بعد چه چیزایی رو که می فهمی...!
    پاسخ:
    بیل موری هستن ایشون. این تمارض رو از بابام به ارث بردم :) مچ گرفته یبار با این قضیه.
    ینی ببینید اشتیاق پست جدید چه قدره که این موقع بعد مقادیر فراوانی دراست و خستگی نهایت ندار (!) ، میام سر می زنم اینجا. درجات ضدحال رو خودتون می فهمید دیگه!
    پاسخ:
    واقعن ارج می‌نهم این سر زدنتون رو. چشم چشم یه فکری به حالش می‌کنم :)
    من که اصن تحریم کردم نمیام دیگه. نوبرشو آوردی! نخواستیم اصن! بلاگ مال خودت. بذا اینقدر خاک بخوره که تعطیل رسمی اعلام کنن. 
    پاسخ:
    آخاخ من گفتم تو هنوز سرت گرم نمایشگاته. خب بابا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی