Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۸ ب.ظ

سپرده بودم که آخرش صدام کنن، همون وقت شمارش جوج‌ ها. گفته بودم ما زمستونو دوس داریم، خاب زمستونی؟ خاب کدومه؟ خیلی هم بیداریم تو زمستون. اصن همین که انسان آذرو رد کنه جشنیه واسه خودش، انگار کن خداوندگارم حالش خوب تره وقتی آذر تموم می شه. اصن همینه که یسری جشن واسه عوام الناس ترتیب داده تا حالشو ببرن، یسری کریسمسشونه و یسری هم جم می شن گل هم و حلقه می زنن دور حافظ و هندونه و تخمه و انار. می گه حالشو ببرید، امسالم بسلامت جستید، چی؟ برف می خاید؟ اینم برف، اصن اسم برف شادی از این جا اومده.

این اما یه زاویه ی دیده، دنیا که انقدر محدود نیست. نه که ما از تمام این بازیای فوق الذکر با خبریم، بازیچه ی دست این حرفا نمی شیم، چیشامون بازه، نمی شینیم مث خلا هی تخمه بشکنیم هی بگیم یلداتون مبارک که. مام خلیِ خودمونو داریم، می شینیم به دلتنگی و غصه های خودمون، که این آذر لاشی امسال چیا رو ازمون گرفت. وای از آذری که با صفر هم مقارن شه، شما خیال کن گودزیلا و گیدورا دست بدن بدست هم، ببین چه تخریبی ببار میارن. دیروزم خبر اومد مرتضا احمدی رفته. این پیرمرد پیرزنا که می رن یه تیکه از چیای ما هم باهاشون می ره. دیروز با عزیزی صحبت می کردم اسماشونو لیست می کردیم از ژاله علو و مریم نشیبا گرفته تا سعید پورصمیمی که امیدوارم حالاحالاها باشن و کیف کنن  و کیف کنیم از بودنشون. خلاصه زمستونم اومد و از این آذرم جستیم. اما می دونی... بهرحال روزگار سختی خاهیم داشت.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۰۱
  • ۴۱۲ نمایش
  • احسان

آذر

مرتضا احمدی

یلدا

نظرات (۳)

  • خاتون ِ غم گریز..
  • آذر.. خیلی بد بود
    خیــــــلی...
    پاسخ:
    جدا از اینا اما
    هر بلایی کز تو آید رحمتی‌ست. قصه‌ ی اون یارو که نشسته بود تو کوچه نون کپک زده می زد تو آب جوب می خورد می گفت خدا رو شکر :)
    من هی منتظرم بیان مدالا رو تقسیم کنن، هر سالم هی سخت تر میشه. چی جوری گذروندیم؟
    پاسخ:
    باس ببرنمون تیم ملی 
    از هفته‌ی بعد می‌خوام شروع کنم به جمع‌آوری خمس از وبلاگ‌های آپدیت نشده 
    پاسخ:
    ما سهممونو مستقیم می فرسیم قم هر سال!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی