Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

And in this way wish away each day

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۳۹ ب.ظ

هوسه، بی هوا میاد و دامن گیر می شه. خیلی بی منظور و بی خبر چشم باز می کنی می بینی یک هوس ریشه به تنه ی زندگیت زده، اصلن خودش شده ریشه و پیچیده به تنه و داره کم کم درخت می شه.

بی هوا فکری بهم رخنه می کنه که باید بچه داشته باشم و تربیتش کنم، شاید برای اینه که همیشه فکر می کنم اون جور که باید، تربیت نشدم، گور بابای تمایلاتِ ضد دیکتاتوریِ خفیف و سرنوشتِ دیگری رو در دست گرفتن، گور بابای تجدد و ایستادن جلوی روش های سنتی، دلم خواسته بچه م رو بنشونم کنار دستم و اون چیزایی که می خوام رو  بخونم، نشونش بدم و ازش حرف بزنم. دلم خواسته تا جایی که زورم می رسه یه آدمو بیارم این دنیا و دست ببرم تو سرنوشتش و دست خودمو ببینم، دلم خواسته که حیاتمو تجدید کنم، که بچه م رو جوری بار بیارم که شغل منو ادامه بده، که بره آرزوهای دست نیافته ی منو چنگ بزنه. 

مگه می شه فرار کرد ازش؟ صبح و شب مثل فلَش دوربین تو مغز ظاهر می شه و می بینی مثل یه خارشه که تاخودآگاه دست می بری و اجابتش می کنی. یه استغفراللهی نثارش می کنم و یه مدت دمشو می ذاره رو کولش ولی زیاد دور نمی شه، میاد و باز می شینه ور دل. یه کنج، چمباتمه، صورت تو زانو، دو تا چشم بیرون، یه گوشه آروم می نشینه و با صبر، ترس رو تو روح اسپری می کنه.


بشنوید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۰۷
  • ۳۴۷ نمایش
  • احسان

هوس

نظرات (۵)

  • رویای روشن
  • اگر در قدم اول موفقیت نصیب ما می شد،

    ...سعی و عمل دیگر معنایی نداشت

    پیش من هم بیاید خوشحال میشم
    اومدم بگم احسان ! اینا از عوارض پلاکاردای تبلیغاتیه !!؟؟؟ بعد یادم افتاد که چقدر خودم به بچه نداشته م حسودیم می شه. تو روحش . تو می گی گور بابای جدال با سنت ها من می گم گور بابای آینده نگری و نگه داشتن دنیا برای آیندگان. حالا نه اینکه خودمون از دهن خودمون بزنیم بذاریم برا اوناها .نه. می گم که باید یه طوری می بود که توی تناسخ مثلا سه تا نسل دیگه باز خودمون دنیا میومدیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    این که گفتی تاحدی به حرف من نزدیک بود، یجور خودخواهی توش هس، همراه یجور دلسوزی
  • زهرا طولابی
  • از اون چیزاییه که یه گوشه ذهن آدم هست، از جاشم تکون نمی خوره. بعضی وقتا کمرنگ میشه، بعضی وقتا خیلی پررنگ. چیزی که یه موقع هایی می ترسونم اینه که اگه چیزایی که همیشه آرزو داشتم بهش یاد بدم و باهاش تجربه کنم دوست نداشت، باید چی کار کنم؟ شکست اینجا خیلی سخت تر از نداشتنشه

    پاسخ:
    پاسخ:
    اینا بازیه، اصن اگه خوششم بیاد خیلی رقت انگیزه دیدن همچین آدمی. اینا هوسه
    گور بابای ..
    چرا هوس؟! اوصیکم به!
    و اینکه .... شاید تنها فکری که راجع به داشتن بچه میاد به سرم اینه که گاهی با خودم تکرار می کنم این جمله رو که تربیت فرزند بیست سال قبل از تولد او آغاز می شود .
    و... بقیش هم رمانتیکه اینجا نمی گم:)

    پاسخ:
    پاسخ:
    یاالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی