Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

Free to Go

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ

 اینک داریم همانی می‌شویم که هرگز آرزو نکرده‌ایم؛ یعنی پیر. هرگز نه آرزوی پیری کرده‌ایم و نه انتظارش را کشیده‌ایم و زمانی که کوشیدیم تصوّرش کنیم، همواره به‌شکلی سطحی، کلّی و سرسری بوده. پیری هرگز نه کنج‌کاویِ ژرفی را در ما برانگیخته و نه عمیقاً علاقه‌مندمان کرده... پیری در وجودمان به‌معنای پایانِ شگفتی خواهد بود. نه‌تنها توانِ شگفت‌زده‌شدن، بلکه قدرتِ شگفت‌زده‌کردن را نیز از دست خواهیم داد. پس از آن‌که عمری را به تعجّب‌کردن از همه‌چیز گذراندیم، دیگر هیچ‌چیز متعجّب‌مان نخواهد کرد؛ هم به این دلیل که کارها و حرف‌های عجیب‌مان را قبلاً دیده‌اند و هم به این خاطر که دیگر به‌سوی‌مان نگاه نخواهند کرد...


ن.گینزبورگ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۲۹
  • ۳۶۰ نمایش
  • احسان

ن گینزبورگ

نظرات (۶)

تو روح تو و این کوین اسپیسی و اون گینزبورگ مخصوصاَ

پاسخ:
پاسخ:
خواهش می کنم
ولی من قول می دم تو پیری هم شگفت زده بشم و هم شگفت زده کنم.... راست گفتما

پاسخ:
پاسخ:
بپا آسیب نزنی به خودت فقط
این نوشته خیلی هولناک نیست؟
ازین جهت که چیزی رو میگه که همه در خلوت بهش فک کردن و حالا انگار به اون افکار در خلوت رسمیت داده میشه.و آدم با خودش فکر می کنه که پس تنها من نیستم که اینطوری فکر کردم.پس احتمالش خیلی زیاده که چنین اتفاقی بیفته.
بعد آدم می ترسه.

پاسخ:
پاسخ: اصن ما برای ترس کردن آمدیم، نِی برای چیز دیگه آمدیم ...
"نه‌تنها توانِ شگفت‌زده‌شدن، بلکه قدرتِ شگفت‌زده‌کردن را نیز از دست خواهیم داد. " شاید پررویی باشه ، اما می بینمشون . می بینمشون تو پیری آدم های نزدیکم . و بدتر از اون نه در پیرهای ظاهری .
و اینکه آره، هنوز تو مرحله ایم که به شکل سطحی و کلی و سرسری بهش فکر می کنم ..کلینت ایستوود خوبه . سعی می کنم کلینت ایستوود بشم

پاسخ:
پاسخ:
بدترش اینه که ادای اینجوری نبودن هم در میارن، بزرو شلوار جین و ریمل و انگشتای لاک زده و هزار تا ادای دیگه.
اگه قرار باشه یه زمانی اینطوری بشیم هیچ نگرانی نداره چون هیچی قطعی نیست شایدم نشدیم
ولی درد اینه که بعضی موقع ها همین الانم همینطوری هستیم

پاسخ:
پاسخ:
جمله اول که خب بی معنی بود واقعن!
جمله دوم رو... پیچیده ست راستش
به به دیگه از اسرار پیری هم سر در آوردیم،مادر بزرگ من,بی بی,از خیلی چیزا هیجان زده میشد,از سوسیس خوردن ,عکس گرفتن ,از بد بودن حال آدما,از سبزی درختا,از سبزی چراغ سر چهار راها حتی
من نمیتونم مثل اون باشم ولی میدونم که همچین آدمایی وجود دارن

پاسخ:
پاسخ:
خب پس بی بی مشمول پیریِ فوق الذکر(!) نمی شه، هورا بی بی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی