Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جهان سوم دوسِت دارم!

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۵۳ ق.ظ

جهان اول جهان دوم جهان سوم! 

ما تو جهان سوم زندگی می کنیم.

جهان سوم جاییه که صبح وقتی خواب موندم و تاکسی تجریش هم گیر نمیاد،یه ماشین که به مسافرکش هم شباهت نداره نگه میداره و میگه من میرم بهشتی، بعد می فهمی طرف یجورایی مدیر رده بالایی هم هست و یه ضرب از لواسون  تا متروی بهشتی منو رو میرسونه!

جهان سوم جهان سوم!

جاییه که زن مسافر تو تاکسی بعد از تکون های زیاد و پیچ های زیادتر کوچه پس کوچه های دزاشیب با یه بغض همراه با شعف به راننده نگاه میکنه و میگه "راننده های ایرونی باور کنید بهترین راننده های جهانن" راننده هم از پس عینک آفتابیش یه نگاهِ تو آینه ای بمن میندازه و لبخند میزنه، انگار خیلی وقته بود غرورش اینجوری انگولک نشده بود ...

سوم سوم جهان سوم

جایی که هرچی به بساط پیرمرد بساطی دم کوچه صف نگاه میکنی چیزی پیدا نمیشه توش و وقتی می بینه وایسادی بهت تعارف میزنه بشینی، جعبه سیگارشو بلند میکنه و از توش اینو میده بهت!

سوم جهان...

جهان ما جاییه که تماشاگرا فحش میدن و از تیم دو امتیاز کم میشه!

جهان جهان سوم

جاییه که نماز جمعه ش تو دانشگاهه و نمایشگاه کتابش تو مصلا

جهان سوم جهان سوم سوم سوم

جایی هستیم که هرجاش میری بحث سیاسیه، جایی که اگه بنزین بشه لبتری خدا تومن هم ملت عید نمی شینن خونه

ج.س!

کاندید مجلسش 150 درصد آرای شهرشو کسب میکنه

ولی جهان سوم دوسِت دارم، خدایا ما چقدر خوشبختیم که تو جهان سوم زندگی میکنیم!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۱/۲۳
  • ۳۳۱ نمایش
  • احسان

جهان سوم

نظرات (۶)

من یه پک از اون سیگاره می خوام




که سه هفته بذاریش یه گوشه ؟ :)
سلام........

گفتم یک عرض ادبی کنم خدمتتون :)

لقمان حیکم گفت : ادب را از بی ادبان آموختم .

گفتن چطور ؟ گفت : هر چه آنان کردند ، من از آنها دوری جستم .

خب ، زندگی توی این جهان سومی که گفتی باعث میشه ما تا حد ممکن مودب و قوی بشیم :)



سلام. ارادت ...

مؤدب، این نکته ظریفیه که باعث میشه مؤدب بشیما
من همیشه سر میزنم.
یعنی سر که نمی زنم، تو گودر دارمت، پس یجورایی سر می زنم.
نوشته هات امیدوار کننده است، ولی سرشت مار با تلخی در هم آمیخته اند...

بقول هم ولایتی ها:

سن یازان یا یازماگان، بز سنه گرگگ...




سلام چوبین جان! هم ولایتی هات دم دست ندارم بذار چن روز دیگه میپرسم ازشون ببینم چی هس اینی که گفتی :)
خز ِ جهان سومی!!!!!




من یه بی تفاوت واقعیم
merc leon
جهان سوم جاییست که مردمش به همه چیز اعتراض دارن اما اعتراض نمیکنن




خیلی خوب بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی