Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

همه... بجز درخت گلابی

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۳۰ ب.ظ

یادتون هس آقاجان عصرا چه شلوغ و پلوغی می کردین باقالی پخته می خوردین با سرکه...
من میومدم می گفتم آقاجان نرو بالای درخت گلابی میفتی شما قبول نمی کردی بابا

- Mad Rush -

* داشت یادم می رفت؛ این پست تقدیم به اون دوست عزیز و نادیده ای که لطف کرد در حق من و نسخه خوب این فیلم رو زود بهم رسوند تا بعد از سال ها تجدید خاطره ای بشه.

نظرات (۸)

وای وای وای وای....




آی آی آی آی
از معدود وبلاگایی که حال می کنم...
میرم..میرم...تا تهش..
تا اون آخر
که اون کادو...اون آهنگهای آخر رو بشنفم
مخلصیم رفیق




خیلی خوبه اگه اینطور باشه مرسی :)
  • حسین جوانی
  • از اون فیلما که باهاش حال نمی کنم ولی با هرکی باهاش حال می کنه حال می کنم




    حالا میگم انقد حال نکن کبود میشی!
  • ایمان زینعلی
  • بی معرفت... تو حق نداری احسان که عاشقِ این فیلم باشی!




    دیر اومدی دیگه، بردیمش!
    تا اونجایی که هنوز چرخ می‌خوره تو کودکی و میم گلشیفتهٔ متفرعن و فتان هست...




    خوبه، تفرعنه اونجا خوبه
    من هم جا داره تشکر کنم از اون دوست عزیز و نادیده
    و اون لیوانا
    می دونی قدیما مردم تو صف وای میستادن برای گرفتن این لیوانا؟




    الانم باشه صف وامیسم خودم
  • بهروز خاطرات و خطرات
  • اقا میگن جدیدا فیلم های جدیدی مد شده ... دیدی ؟




    داشتیم می دیدیم، فعلن رفته به محاق :)





    ممنون از شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی