Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

In the night the stormy night, away he'd fly

يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۰۴ ب.ظ

برادران متالیکا لطف کنید یه کاور مردانه از این کار داشته باشید که ما جماعت مردان در چنین مواقعی یه چی داشته باشیم واسه گوش دادن.


با تشکر


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۹/۲۷
  • ۳۴۰ نمایش
  • احسان

متالیکا

کلدپلی

نظرات (۱۷)

(:
من اینجاشو اصلاً نمی تونم نشسته ببینم،هر بار پا میشم وایمیسم.
می دونی ما مردا پُز می دیم که باید ایستداه مرد و اینا ولی تلملا و لوویز پرواز کردن و مردن!....نه خیر اصلاً نمرده




خوب گفتی،کی میگه مردن؟
  • وحید جلالی
  • مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی




    مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    بخودت! در ضمن درخت گلابی هم جور شدا.
    احسان احسااااااان . (با لحن ایمان) این همون آرزو و تخیل تو(میخوتستی با ماشین قدیمی از پیچ خوابگاه بپری) ، کی عکسشو انداخته ؟ برو پیداش کن باهاش ازدواج کن ، حتی اگه پسر بود.




    وحیــــــــــــــد! این تلما و لوییزه وحید آبرومونو بردی
    :)...!
  • حسین جوانی
  • من عاشق این وحیدم. بهتون گفته بودم؟




    این روزا همه عاشق وحیدن!
    اوهوم.ما اینیم داداش. قضیه ی پلیسه هم که یادته..آره...همون




    اسمایلی " اَی اَی اَی"
    داشتم می نوشتم حس کردم دارم گند می زنما (شیرازیه غذا می خوره بعد میگه گشنم بودا)
    ولی اشکال نداره گند شیرینه
    کام همتون شیرین




    جات امروز خالی بود. با شیخ یجا بودیم، شیخ جف!
  • هادی کیانی
  • من همیشه فک کردم اینجا ارجاع به بوچ کسیدی و ساندنس کیده. نه اینکه بشینم فک کنم یا مثلن از اون الهامای قبل از خواب باشه همون لحظه که تصویر ایستاد گفتم ا! بوچ کسیدی و ساندنس کید! جالبه الان دارم فکر می کنم که ای وای مانیومنت ولی هم بود! جالب شد.

    حالا کامنت مهتاب یاد حرف دوستی انداختم که هروقت بحث زنان مستقل و استقلال زنان (اینا دوتانا!) می شد و برایش مثال نقض می آوردند با لحن خیلی خونسردی (از این لحن هایی که چشم به صفحه روزنامه است و خطاب با طرف مقابل) می گفت که این هایی که نام می برید کار خاصی نکرده اند فقط ور مردانه ی شخصیتشان را تقویت کرده اند. حتی یکبار گفت که اینطور زن ها را باید جریمه کرد چون می روند ور مردانه ی شخصیتشان را تقویت می کنند بعد می آیند خودشان را به عنوان زن موفق جا می زنند و هیچ حرفی هم از ور مردانه شان وسط نمی یارند. و ور مردانه هم خدا نیست که اگر ناشکری کنید از کفتان بیرون کند. آخه رفیقمان یونگ خوانده بود و زن نداشت.

    دوستان از ویدئوی آهنگ هم نگذرند.




    آخ که این حرف دوستت درباره ور مردانه رو باید یه روز سرش حرف بزنیم و بازش کنیم. یادمه سر فیلم winter's bone رفتم تو این بحثا پیش خودم. اونجا هم جنیفر لارنس...
    حالا صحبتشو میکنیم بزودی.

    بعدم اینکه ینی واقعن هردو تو مانیومنت بودن؟هر دو هم فریز، هر دو هم هر دو!
  • هادی کیانی
  • آقا یه چی بپرسم: اون ننسی اند لی رو بالاخره گوشیدی؟ تو روخدا گوش بده!

    نامردا پیشنهادای منو جدی بگیرید من چهل روز تو غاز بست می شینم بعد میام پیشنهاد میدم. الکی نیس که!






    بغچه هادی، بغچه
  • هادی کیانی
  • حالا متالیکا هم نشد خودمون یه روزی مردانه کاورش می کنیم. با سولوی سکسوفون آن وسط.




    آره بابا متالیکا رو گفتم غیرت خودمون بحوش بیاد. یه کاور سرف بکنیم. همچین مشتی
  • هادی کیانی
  • نه هردوشون تو مانیومنت ولی نبودن. ولی خب بوچ و ساندنس از مانیومنت ولی فرار کردن این دوتا تازه افتادن توش! از اون تفسیرای سرشبه دیگه به هرحال :)




    ای ول، جالب شد که، سر شبی چه چیزایی رو میکنی!
    آره، خوب میشه شاید.../




    اوهوم
    موافقت شدید با کامنت هادی مورخ جمعه 2 دی 90 ساعت 0:35...
    اما ...اما...اما...
    شماها چطونه؟ کجا دارین میر ین ؟ خطری شدین ها
    این چیزا زوده بهش برسین
    ترمز دستی رو بکشین یه ده پونزده سالی صبر کنین




    موافقتت داره موعد حرف زدن درباره اون موضوع رو جلو میندازه. طاهره؟ خطری؟ خطری چیه؟ بحث نکن (بالحن عروس)
    یعنی خوبیت نداره این چیزا رو بدونین
    اونم حالا
    دهه




    چشم
  • حسین جوانی
  • بچه ها یه برنامه بزارین دور همی کیل بیل ببینم به صرف تخمه جابونی




    ای ول. منم کیل بیل لازمم اتفاقن، اون روزم داشتم به بهروز میگفتم
  • بهروز خاطرات و خطرات
  • الان متالیکایی ها به من زنگ زدن گفتن نمیتونن مث کلد پلی برات اهنگ بزنن طوریکه ماشین مردم از کادر خارج بشه و اخرش بشه اسم فیلم رو گذاشت تلما و لوییز، ما اگه بسازیم نهایتا میشه زن زیبا اونم تازه با جولیا رابرتز نه سوزان ساراندون ، میخوای یکی سفارش بدم برات ؟
    تازشم این کیل بیل دور همی رو اساسی پایه ام منتها کی خونه شون تی وی 40 اینچ داره بچه ها ؟




    جولیا رابرتز؟
    میتونن بهروزجون، تو لابد بد خواسته ت رو مطرح کردی؟ جلوی متالیکایی ها آروم که حرف نزدی؟با سر پایین و تیریپ گفتگوی تمدنها که نیومدی؟عربده باس بزنی
  • بهروز خاطرات و خطرات
  • خب مشکلمون در فهم زبان بود احسان ، من هر چی میگفتم بابا ما اهنگ خفن میخوایم ، اونا فکر می کردن من دارم میگم مای فاک مووی! فکر کن ، بعد یه چیزای راجبه جولیا رابرتز بلغور کردن و اخرش هم گفتم دت فاک ، دن بیوتیفل وومن ؟ حالا فکر می کنم احتمالا منظورشون زن زیبا نبود بیشتر نیتشون شرکت تو نظرسنجی کافه فرشته ها و نظرسنجی جدیدش بوده :)
    واسه همین هم دوباره تماس گرفتم اینبار هوار زدم که بابا " ما رایت الا جمیلا" میخوایم اونا هم داد زدن : شت دیس کیس بی لانگ کلد پلی . کلد پلی ایز گاد . اخرشم گفتن وی ( ما) آر د گود سینگرز بات وات ایز د ِ " گفتگوی تمدنها" ؟ ایت ایز درینکینگ؟




    کم نیار، بگو احسان گفت DAFAQ ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی