Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

روان

پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۴۲ ق.ظ

بدترین قسمتش اینه که با گذشت زمان دارم اون رو فراموش می کنم
باید خیلی بخودم فشار بیارم تا تمام روز اون رو بیاد بیارم
شب و روز
هر روز
روزی که کشتنش، لیلیانا برام چای با لیمو درست کرده بود
شنیده بود تمام شب رو سرفه می کنم
و گفتش که این برام خوبه
همه این چیزای احمقانه رو بیاد میارم
بعد شک شروع میشه و نمی تونم بیاد بیارم که اون لیمو بود یا چای با عسل
و نمی دونم که این خودش یه خاطره بوده یا یه خاطره از یه خاطره ی دیگه

نظرات (۴)

سلام اقا.خوبی؟اقا به وبلاگت خیلی سر میزنم.دیر به دیر اپ میشه ولی خیلی چیزا خوبی داره.Mogwai رو از شما شنیدم تعریفشو.ساندتراکای oldboy هم همینطور.یادم بود اهنگاش خدا بودن ولی اینجا یه چیزی خوندم که دانلودش کردم.در کل ارادت دیگه.



ممنونم. خوشحال شدم، دمت گرم :)
راز چشمهایش
عجیب بود و از اون چیزایی که فقط تو فیلم ها میشه دید




..خوب که بود ولی بیرونم میشه دیدا!
چه خوب پس.من ندیدم بیرون
فیلم سوراخ زیاد داشت ولی همین سکانسی که بهش اشاره کردی رو دوست دارم من.




راستش همون موقع که دیدم خیلی خوشم اومد و بعدن هم دیگه ندیدمش ولی زیاد ازش ایراد میگیرن. شاید باید بازم ببینمش، جاهای دوست داشتنی زیاد داشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی