Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

2

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۹، ۰۵:۰۷ ب.ظ

نریشن روی تصویر  یک مانیتور :دو ساااااال. دو سال خدمت صادقانه...

از قدیم با شما بوده ایم. 

پدربزرگ روی صندلی نشسته رو به نوه ش : من از دو ساااال پیش اینجا میومدم.

فید به نوشته KINO

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۶/۲۶
  • ۲۴۸ نمایش
  • احسان

نظرات (۱۱)

سلام دوست داری با وبسایت ما با بازدید روزانه 70000 نفر تبادل لینک کنی؟
حتما به سایت ما و بخش تبادل لینک سری بزن/سیستم تبادل لینک کاملا هوشمنده و لینکتو با هر عنوانی که دوست داری ثبت کن نیازی به تایید توسط ما نیست با زدن کلید ثبت توسط خود شما لینکتون در سایت نمایش داده میشه
آدرس بخش تبادل لینک
www.downloadpersian.com/linkbox/addlink
و آدرس سایت ما
www.Downloadpersian.com
مبارکه، مبارکه.




تعظیم!
من عاشق این بازیگوشی های نوشته هایت هستم احسان عزیز




تعظیم مکرر!
بله بله
من بسیار آدم گیجی هستم
خب که چی
مگه برای آدم تو این مملکت حواس می مونه




ای بابا! نمیای نمیای، میای هم میزنی :دی
آقا مبارکه حسابی.
خوبی اش این بود که رفتم و یک سری به هرکی هرکی ات زدم. آن پست تکان دادنی ها! خیلی از پست هایت را لو داد. لو که نه ولی همه یشان آن جا جمع بود.
میدانی که برای من تعظیم که می کنی باید به سبک ژاپنی ها باشد. خودت را پرت می کنی زمین و به حالت سجده با سر روی به پایین! تازه آن ها این کار را نه برای طرف مورد احترام که برای خودشان انجام می دادند. این طوری ارضا می شدند. برای تو هم باید همین طوری باشد!



مرسی. پس خوندیش! کفش جقجقه ای پا کرده بودم اون وقتا..
تعظیم به تو؟؟؟ پاشو برو رد کارت بابا.بقول همون ژاپنیا : نان دِگوره؟؟؟
تبریک و تهنیت!!
فید تو بلک میشد هم قشنگ بود!!




ممنونم! نه دیگه، تو میدونی چیه، برای بقیه اینجوری میشه!
من اینجا را دوست دارم.تو از معدود دوست های صادق منی و این صداقتی که دوستش دارم تو کافه ت هم هست.برای همین از اینجا خوشم می یاد.




خوشحالم که اینطوره! دل بدل راه داره مهتاب
مبارکه احسان.راستی تو یک وبلاگ دیگه هم داشتی، نه؟




مرسی وحیدجان. آره، هرکی هرکی بود.
سلام دوست من...
متفاوت‌بودن از همین چیزا میاد، مگه نه؟... خوش باش و سرمست.




سلام
مرسی زیاد
چقدر 2 اینجاست؟؟؟؟
وای یعنی تولد 2سالگیته؟؟؟؟؟!!!!!!!
مبارکه مبارکه البته با تاخیر 4 روزه که تو این چند روز هر بار میخوندم حواسم نبود باید تولدت رو تبریک بگم.

تولدت تو دنیای مجازی و خلاقانت مبارک.





این همه 2....باحال بود.
خیلی مرسی.
آقا از قرار دیر رسیدم ولی همیشه میگن دیر رسیدن بهتر از نرسیدنه. تبریک ما را بپذیر. کادوت هم یه ترانه ی درخواستی از my morning jacket باشه




ممنون هومان جان.
بقول آنتون ایگوی رتتوی "سورپرایز می"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی