Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

فریادها و نجواها

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۸۹، ۰۶:۴۲ ب.ظ

معرفی موسیقی هم واسه خودش کلی حرف داره برای زدن، گوشیمو نگاه کردم و اینم لیست Most Played من که میگذارم اینجا و هرکدوم لینک داشت، لینک دانلودشم گذاشتم (البته بیشتر اینا اونقدر معروف هستند که لفظ معرفی در موردشون صادق نیست) :

Regi ismeros (که تو پست قبل دربارش گفتم)
White Rabbit (اثر ماندگار جفرسون ایرپلین که مثل بقیه ی کارای اصیل این گروه صاف از وسط دهه 60 دراومده)
Asemoon (این آهنگ همون ه که تو فیلم نفس عمیق قبل از سوار شدن آیدا تو ماشین می شنویم، کار گروه آوار و مهرداد پالیزبان)
Resistance (البته خیلی وقته دیگه مثل اون اوایل که آلبوم آخرشون دراومده بود دیوانه وار بهش گوش نمیدم، از آلبوم آخر muse)
Somebody To Love (این هم باز مال جفرسون...این اواخر هم تو آخرین فیلم برادران کوئن ازش استفاده شد)
Yesterday (یکی از چند ترانه ی عمر من، حرف بحرفش رو دوست دارم، بیتلز عزیز ما هستن خب)
Don't Tell Me That It's Over (امی مک دونالد که با گوش دادن این کار منتظر آلبوم جدیدش بودم)
Undisclosed Desires (عالی، میوز، عالی)
Angelica (یکی از شاهکارهای آناتما که اجرای آکوستیکش رو بیشتر دوست دارم و به لطف وحید جلالی اجرای زنده ش رو هم دارم)
Khodahafez nagoo (فریدون آسرایی، آلبوم "از تو دورم" که تو آخرین سفر شمال کشفش کردم، تو جاده فیروزکوه)
Breaking The Habbit (اینم مال دوران جوانی ه دیگه، کلیپش رو حتمن ببینید و یاد تارانتینو کنید و کیل بیل)
This Is War (این گروه 30 seconds to mars گروه خوب و انرژیکی ه که بعدن بیشتر دربارش می شنوید با صدای جرد لتو)
Numb (شاید بهترین اثر لینکین پارک)
De Usuahia a la Quiaca (از اون مسترپیس های جناب سانتالولا که ونگ کار وای رفته سراغش، یعنی محشره)
I Want To Hold Your Hand (باز هم بیتلز و عاشق اون نسخه های کیفیت پایین کاراشون هستم که حس ِقدیم ِتوش اصیل ه)
California Dreamin (باز هم رسیدیم به تلاقی ِ موسیقی و ونگ کار وای... زندگی رو به دو نیم تقسیم می کنه)
This Is The Life (یکار دلی و جذاب و امی مک دونالد از آلبوم اولش)
Blowin In The Wind (یه آهنگ چقدر می تونه به همه ی احوال آدم بخوره آخه؟؟؟ خواننده ی خونه بدوش با سازدهنی و گیتارش)
I Am A Man Of Constant Sorrow (این همون کاری ه که تو فیلم "ای برادر کجایی؟" توسط اون 4 نفر اجرا میشه، توضیح دیگه ای نمی خواد!)


پ ن: یکی از رفقا یه نظرسنجی بیلی وایلدری گذاشته که خوبه اگه نظر بدید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۴/۲۵
  • ۵۷۹ نمایش
  • احسان

نظرات (۱۳)

salam
jaleb bud. khub vaght mizari.
age vaght kardi ye sari ham be man bezan
felan bye
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ! عالی




لطف داری!
می دونی همین امروز دقیقا همین امروز من قرار بود همچین پستی بزنم و آهنگای محبوب و بالینی عمرمو معرفی کنم؟ گمونم خدا یه ایده می فرسته و هرکی زودتر گرفتش ایده مال اون میشه.
خب تقریبا با همه موافقم به جز میوز. باورکن خیلی تلاش کردم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی نتونستم . نشد. از صداشون بدم می یاد.نمی فهممشون.




خب من دیروز زدم پستمو دیگه! اینا البته همه هم بالینی نیستن، خیلی خوشحالم که کسی که سلیقه شو قبول دارم هم میخواسته همچین پستی بزنه ( پستتو بزنی ها) و میوز هم سلیقه ست دیگه، میخوای اجرای ویمبلی رو برسونم بهت بعد ببینی بازم بدت میاد یا نه؟!!
خوب شد این پست رو گذاشتی تا این حرف ها رو بزنم.
والا من در زمینه ی موسیقی از شماها عقب ترم احسان. متاسفانه در زندگیم خیلی کم مصرانه در پیِ قطعه های موسیقی بودم. معمولا هر چه دمِ دست باشه گوش میدم و خیلی هم طرفِ تیریپ باقالیها میرم!
این رو به حسابِ سلیقه نمیذارم، چون موسیقی چیزی ه که همه عاشقش هستیم. یک کلیت ه. یک روحِ بزرگ ه. یک سبک و یک جنس نیست که بخوایم بگیم سلیقه مون باهاش جور نیست. وقتی یک عنصر رو از سینما بگیری و بعدش کلی از خاطرات ات از بین بره، این یعنی چی؟ وقتی خیلی از فیلم های عزیز عمرت رو با موسیقی هاشون به یاد بیاری، این یعنی چی؟ یعنی یک عالمِ بزرگ از معنا و عشق و زندگی. موسیقی رو همه دوست داریم و اگر الان من تو این هنر و عشقِ بزرگ عقبم، شدیدا بابتِ غفلت و سهل انگاریِ خودم ه.
از این اعترافاتِ شطرنجی گونه که بگذریم، باید خدمت ات عارض بشم احسان جان که ما یه چند تا از این موسیقی ها رو دانلود کردیم با اجازه ت و استفاده کردیم. بخصوص این De Usuahia a la Quiaca رو هم خیلی دوست داشتم. عاشقِ پستهایی ام که به بقیه خیری میرسونه!




دیگه خودت بحد کافی خودتو محاکمه کردی! غفلت جایز نیست علیرضا، برو پی شو بگیر. چه خوب که خیر هم برسونه. موفق باشی
  • وحید جلالی
  • آلبوم آخر میوز رو دوست دارم.بخصوص که شوپن رو هم قاطی کارهاش کرد که برای خودش یک نوآوری ای بود.Yesterday هم خدااااااااست.ونگ کار وای هم همین طور.و یک اعتراف.لینکین پارک خوبه احسان؟درست حسابی گوش ندادم.خیلی ها بهم گفتن سطح پایین ان.چرت گفتن نه؟




    میوز تو آلبوم آخرش تازه موریس ژار هم قاطی کرده که عشقه! اما لینکین پارک. اون اوایل مخصوصن خیلی خوب بود ولی رفته رفته افت کرده و این اواخر هم برای فیلمای تین ایجری اکشن هی ساندترک میسازن ولی تو کارای اولیشون مخصوصن آلبوم meteora عالی بودن
    سلام احسان عزیز
    یه نظرسنجی بیلی وایلدری گذاشتم ببینی بد نیس. به همه‌ی رفقا بسپار نظرشون رو بذارن. دوره‌ی قحط‌الفیلمه. می‌گردم زیرخاکی در میارم. آنتیکِ اصل! از بیلی عزیز شروع کردم. منتظر خودت و رفقا هستم.
    همه را هستم و دو تای اول و خداحافظ نگو را نمی شناختم ولی باز هم گوش ندادم حالا تا بعد. من هم آن ژاپون فئودال را و آن مرام سامورایی اش را و حتا بعدترش را خیلی دوست دارم و همین روزهاست که دوباره خودم را به چند تا از فیلم هایشان مهمان کنم. و اینکه نظر سنجی آن هم از نوع ستاره دادنش را نیستم. چه برسد به اینکه بیلی باشد. نظرسنجی نمکش به این است اسمی بنویسی و لحظه ای را ثبت کنی و آن گوشه اش هم یک چند خطی برایش بنویسی و بقیه را شریک حس و حالت کنی. وگرنه من "هارد کندی" را که یکی دو سال پیش دیدم و دوستش داشتم را 4 ستاره می دهم و آپارتمان بیلی را که توی خونم جریان دارد را هم 4 ستاره! این که نشد کار. اصلا به من نمی سازد.



    دیگه خرگوش سفید رو گوش بده! پشیمون نمیشی. ژاپن یجورایی خود جنس ه لاکردار. این وسترن سوکیاکی ِ تاکشی میکه رو هم جور کن ببین بازسازی ِ بخاطر یک مشت دلاره. نظر سنجی رو منم باهات موافقم ولی رفاقتی شرکت کردم، دیدی که تو کافه هم نظر ندادم واسه بیلی، خیلی گنده تر از این حرفاست بابا.
    سلام دوست خوبم
    خیلی ممنونم از این‌که هوای رفیق رفقا رو داری. باشه جبران کنم واسه‌ت. امیدوارم بازم ببینم‌ت.




    خواهش. کاری نکردم
    آقا منظورت همون breaking the habbit لینکین پارکه؟ اون شاهکاره. به خصوص کلیپش و اوج و فرودهاش. و اینکه آدمو میبره تو دل خستگیها و سرخوردگیهای دنیای امروز.




    خودشه استاد. سازنده هاش هم سازنده های قسمت های انیمیشنی کیل بیل هستن
    پستتو که دیدم رفتم مست پلید ترکس ِ خودمو دیدم
    اوولیش لالاییم بود و دومیش ساخته ی یکی از دوستام و سومیش یه عامیانه ی خاطره انگیز .
    تو 5 تای اول نه آناتما بود نه آنتی متر نه میوز نه بیورک نه پورتیس و ریدیو هد نه حتی پینک فلوید

    !




    بله! حالا اینی که گفتی یعنی خوب یا بد یا چی؟
  • وحید جلالی
  • احسان امروز که داشتم یکی از آهنگ هایی که گذاشتی رو دانلود می کردم نمی دونم چرا یاد شهزاد رحمتی افتادم.می شناسیش که؟ یادمه یک وبلاگ داشت که درباره موسیقی راک و بیشتر متال می نوشت.آدم کار درستیه.بخصوص در زمینه موسیقی.خبری نداری که دیگه وبلاگی زده دوباره یا نه؟




    آره بابا، می شناسم. شهزاد رحمتی از اون مورد علاقه هام بوده. وبلاگش که به فلان رفت و تا الآن که جایی نداره من می دونم، چه باحال که یاد اون افتادی!
    شما معلومه که حال می کنید راک باز باشید ولی پلی لیستتون بجز جفرسون ایرپلین و ریورساید بسیار تخمیست. جالبه که آهنگ هایی در این حد ساده و تکراری را اینقدر گوش داده اید و احساس خوبی هم از موسیقی گوش دادن خودتون دارید که در وبلاگتون از موسیقی دم می زنید اعتماد به نفستان خوب است به کس گویی ادامه دهید
    مشکل شماها اینه که فرق موسقی با شعر رو نمی دونین شعر می گیرتتون و گوشتون فقط شعر رو می فهمه و فکر می کنین موسیقی خوب شنیدین. اینا با هم فرق دارن. منظورم این نیست که موسیقی حتما باید بی کلام باشه ولی خسته نمی شین این همه آهنگ شبیه به هم رو گوش میدین؟ فکر میکنی بتونی رندوم دوتا آهنگ از میوز رو انتخاب کنی و فرقش رو توضیح بدی آخه؟
  • احسان برای یاشار
  • یاشار جان بابا! کنترل کن خودتو، این که چی گوش می دم بخودم مربوطه و والا من ادعایی تو این نوشته نمی بینم و وقتی تو لیستم امی مک دونالد و چمیدونم فریدون آسرایی رو هم گذاشتم پس ادعای - بقول تو - "راک باز" و این قرتی بازیای این تازه بدوران رسیده ها رو ندارم، گوشمم دنبال موسیقی خوب می گرده و می بینی که همه چی هم گوش می دم. خلاف نظرت باید بگم که حداقل درحال حاضر که بیشتر از دوسال از این پست می گذره توجه من به شعر و کلام خیلی کمتره تا خود موسیقی. یه بخش گنده ای از موسیقی که گوش می دم هم پست راک و بی کلامه. اینکه من فرق دوتا آهنگ میوز رو بتونم بگم ینی خوب موسیقی می فهمم اون وقت؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی