Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چند روایت معتبر

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۸۹، ۰۸:۱۴ ب.ظ

1-...القصه دیگر چاره ای نبود جز اینکه جسارت بخرج دهند و منتظر بازگشت روزهای آفتابی زمستان بمانند. جاخوش کردگان قدیمی همگی بودند. تازه رسیده تر از همه برنارد پیل بود که "لرد نجیب" لقب گرفته بود و انگلیسی آبی چشمی بود که اسکی را از زمانی که در داوس با سل والامنش خود کلنجار می رفت یاد گرفته بود و از آن به بعد دیگر حاضر نبود از ارتفاع دوهزار و پانصد متری پایین تر بیاید، یک نجیب واقعی بود که سودای بلندی در سر داشت. هیچ وقت کسی او را نمی دید مگر تابستان که سیصد متر پایین می آمد و مرئی می شد. فصل برف که می شد اسکی هایش را بر می داشت و دوباره ناپدید می شد و دیگر هیچ جا دیدنی نبود. می گفتند که هفتاد کیلومتر راه میان کوه "ولی" و "شتوک" در ابرلند را، که بعضی جاها بصورت مارپیچی بعرض شصت سانتیمتر است و از لب پرتگاه می گذرد و برادران موسن معروف در 1946 در آن هلاک شدند، طی کرده است. بله، افسانه ها همین طور درست می شوند، یعنی وقتی آدم از نظرها غایب می شود.

2-سال قمری پیش با چندتا دانشجو تو همین روز، تقریبن تو همین ساعات، تو همون مکانی بودیم که این روز بخاطرش اسم گرفته!

3-آخرین فیلمی که دیدم فیلم "کنترل" محصول 2003 مجارستان بکارگردانی نیمرود آنتال بود. شاید بعدن ازش مفصل بنویسم ولی همین قدر بگم که یه اثر نمادین ِ دوست داشتنی ِ غریب ِ مکاشفه وار ِدر دنیای تاریک ِ انسان های جداافتاده ست که موسیقی ِ متنش دو روزه خواب و خوراک من شده و کار یه گروه مجارستانی ِ به اسم Neo . لینک دانلود کل آلبوم موسیقی متن فیلمو میگذارم ولی اگه حوصله شو ندارید قطعه ی Regi ismeros رو حتمن بگیرید که من تضمین ش می کنم. Regi ismeros یعنی آشنایی های قدیمی...

آلبوم ساندترک فیلم Kontroll


قطعه ی Regi ismeros

4-یه گروه موسیقی پراگرسیو راک هست که چند بار این ور و اون ور به دوستان معرفی کردمش ولی اینجا یادم نمیاد گفته باشم؛ باید دین خودمو بهشون ادا کنم. گروه Riverside یه گروه لهستانی ِ که از سال 2001 تأسیس شد و از سال  2003 با آلبوم Out Of Myself کارشو شروع کرد و تا حالا 4 آلبوم بیرون داده. خودم از بین کاراشون بیشتر کارای اینسترومنتال رو ترجیح می دم مخصوصن Reality Dream ها که عجیب زیبا هستن. گروه با همون آلبوم اول چنان اعتباری دست و پا کرد که طرح روی جلد آلبومشون رو تراویس اسمیت بعهده گرفت(طراح آناتما)
اینم دو لینک از این گروه کار درست :

آلبوم  Out of Myself


آلبوم Second Life Syndrome

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۴/۱۸
  • ۲۵۱ نمایش
  • احسان

نظرات (۱۵)

من به وبتون اومدم یه سوال که خواهشا جواب بدین

چرا؟
هر کی تو زندگیش یه سری چراها داره که واقعا نمدونه چرا؟

شما چراهای زندگیتون چیه ؟
آلبوم های راک لهستانیت حرف نداشت ... دست مریزاد.
  • سینا حبیبی
  • سلام احسان جان ، اقا عجب موسیقی داشت اگه می شه اسم فیلم رو هم به طور اصلی بزاری که بریم دنبالش ...




    سلام. چشم، اینم لینکش : http://www.imdb.com/title/tt0373981/
    این شماره اولیه از کتاب "خداحافظ گاری کوپر" رومن گاری نبود؟
    من دیوانه ی این کتابم.
    راک رو همه جوره هستم.
    موفق باشی.




    چرا، خودش ه!
    ممنون
    سلام
    مثل همیشه این حاج احسان ما یه چیز جالب ونو برای رو کردن داره که همه کفشون ببره... واسه همینه و خیلی چیزای دیگه است هر کی با هاش رفیق یا هم اتاقی بوده یه جورایی به این دوران افتخار میکنه.
    الهی داغت نبینم....آخی...




    تا حالا هیچ کس این قدر یجا ازم تعرف نکرده بود!!! حالا همچینم کسی کف بر نشده ها!وحید جان خوبی از خودت ه داداش
  • سینا حبیبی
  • مرسی رفیق ... امروز می رم بگیرمش ...به امید خدا فیلم خوبی باشه
    سلام آقا. خوبی؟
    این موسیقی عالی بود!




    سلام. ممنونم
    سلام دوست من
    منم تو حال و هوای سینما می‌نویسم. خوش‌حال می‌شم به من سر بزنی. تبادل لینکم می‌کنی موافقم. آدرس من اینه:

    mansoorgholami.blogfa.com
    به امید خدا فیلم خوبیه سینا
  • وحید جلالی
  • کنترل رو هنوز ندیدم.خیلی تعریف اش رو شنیده ام.بخصوص از جواد رهبر.لینک ها هم که فعلا با این اینترنت نفتی جواب نمیده.گذاشتم سر فرصت برم سراغش.مرسی.




    قربانت. اگه نداری برسونم بهت؟
  • وحید جلالی
  • ممنون.خودم پیداش می کنم.
    نه خودم نیستم
    فیلم را سفارش دادم. زودتر برسته دستم .مشتاق شدم ببینمش.
  • سینا حبیبی
  • اقا احسان از اون جایی که فیلمی که گفتی کلی به ما حال داد و خوشم اومد منم یه فیلم معرفی می کنم اگه دیدی که عالیه اگر نه ببین البته همه ببینن ...
    http://www.imdb.com/title/tt1023490/
    ماله پائولو سورنتینو است که من خیلی بهش امیدوارم ... و کاراشو دوست دارم
    مخلص شما هم هستیم




    تو لطف داری سیناجون. خوشحالم که خوشت اومد، این فیلم تو رو هم اسمشو زیاد شنیدم ولی به تورم نخورده تا حالا، الآن دیگه رفت تو لیست. دمت گرم
    این فیلم را دو سه سال پیش که سینما ماورا نشان داد توی امتحانات بودم و یک سر به فیلم و یک سر به کتاب و خلاصه چیز زیادی ازش یادم نمیاد. جز فضای پیچ در پیچ آن متروی زیر زمینی و دوبله افتضاهش. توی آن نسخه خاک بر سر هم خبری از این موسیقی متن نبود. و اینکه کار سختی است آدم توی چشم باشد و افسانه بسازد؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی