Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پیر ما هر چه کند عین عنایت باشد

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۵۶ ب.ظ

پنج شنبه - سوم تیر - ۲۰:۴۳ - اشتباه داوری جزیی از فوتبال ه؟ بهتره بگیم جزیی از فوتبال ایتالیاست!

من که احترام میگذارم به این تیم، درسته که بیشتر بازی سوم رو هم بد بودیم و شایسته صعود نبودیم ولی آخرای بازی بزرگوارانه بازی کردیم و همه تأثیر داوری رو تو نتیجه دو بازی آخر ایتالیا دیدن؛ من می دونستم این وسط گوشت قربونی ایتالیاست. یجا داور بازی برزیل با لوئیس فابیانو گل میگه و گل می شنوه درباره خطای هند تابلوی اون حرف میزنه و اینجا هم داور گل سالم رو نمی بینه و مشت دروازه بان رو با کارت زرد مجازات می کنه! نوبره بخدا...

دوشنبه سی و یک خرداد - ۸:۵۳ - ای صبا، تو روحت!!

بد بودیم.بد بودیم.بد بودیم. ولی هنوز یه بازی مونده و زوده برای قضاوت...

تو این شرایط خوندن کلامی از نیچه بد نیست :

به زندگی بارورترین و بهترین انسان ها و ملت ها نگاه کنید و از خود بپرسید درختی که می خواهد سرفراز و پابرجا باشد می تواند با هوای بد و طوفان ها روبرو نشود؟ آیا دشمنی های بیرونی، مقاومت های خارجی، تمام انواع نفرت، حسد، لجاجت، بدگمانی، سرسختی، حرص و خشونت جزو موارد مساعدی نیستند که بدون آن ها هیچ چیز حتا تقوا و فضیلت هم نمی تواند چندان رشد کند؟

یک شنبه سی خرداد - ۱:۳۷ - ای صبا امشبم مدد فرمای           که سحرگه شکفتنم هوس است

سه شنبه بیست و پنجم خرداد -  ۱:۵۲  - خب بازی اول انجام شد. اولش راستش ترسیدم هم از گل عجیبی که خوردیم و هم آماده نبودن کاناوارو. ولی نیمه دوم بدون شک مال ایتالیا بود. این تیم بزرگی بود که من امشب دیدم و انتخاب ویژه م هم په په بود. با احترام خاص خدمت تنها رمی تیم یعنی گلزن، دانیله دروسی.

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۳/۲۳
  • ۳۰۲ نمایش
  • احسان

نظرات (۳۷)

ایول
اینجانب مراتب ارادت خود را اعلام میکنیم.



اینجانب هم همینطور.
میگن وقتی یه نفر هزار تومن داره و اونو میبخشه ارزشش بیشتر از کسی که 100 هزارتومن داره و هزارتومنشو میبخشه
ولی به نظر من برای کسی که این پولو نداره و لازمش داره فرقی نداره .از هر دو به یه اندازه خوشحال میشه
به چه درد می خوره اگه بگم دلم برات تنگ شده
نه نشده
اوضاع خیلی خوبه بدون تو خوش هم میگذره .......



خیلی هم خوب!!
بیخود به این ووزلا ها گیر نده لطفا این فیفا خان!
بدجوری با این ساز آفریقایی ها حال میکنم.اسکی میره روی اعصاب خداییش و آی حال میکنم ازین کاراشون.
موفق باشی.
چقدر شبیه ایرانی ها هستند این ایتالیایی ها
آدمو جیز جیگر می دن برای زدن یک گل
از اول خراب شروع می کنن و به تدریج خوب می شن
باور کن تا فینال برسیم حداقل هر کدوم بیست سی کیلویی کم می کنیم
یک جوونمرد بیا این مزدک رو خفه کنه ما راحت بشیم.
آفرین . همه دیدیم که په په خوب بازی کرد و در طول جام بهتر خواهد شد . نمیدانم چرا این مزدک دیوانه همش بهش گیر میداد
http://cdn.worldcupblog.org/www.worldcupblog.org/files/2010/06/derossi.jpg
اینم همسره واقعا زیبای روسی.



آبادانیه؟؟
دنیل دروسی
  • وحید جلالی
  • په په زیاد دوید اما خیلی خوب نبودا.




    بود وحید، بود. اصلن محرک تیم بود، مقایسه کن با کامورانزی و یاکوینتا و ژیلا و...
    متاسفانه امیدی نیست به این ایتالیا ... تو صحنه آهسته گل پاراگوئه وقتی توپ داره می ره تو گل هم کاناوارو زیر چشمی و با غرور مهاجم حریف را نگاه می کند !!! هر چیه برزیل که این دوره من طرفدارشم بد باشه اینش خوبه که گنده ترینشون هم بغل یک کره شمالی وایسته هر دو تا شون بازیکن فوتبال در یک حد و اندازه انسانی ...




    اتفاقن اون نگاها که میگی رو خوب دیدم ولی اینی که میگی توش ندیدم، بیشتر یه حالتی بود که یعنی "اه! لعنتی!"
    با این بازی ای که ما دیشب دیدیم ایتالیاتون هم بره ووزلا بزنه.بازی چیه؟مهم امتیازه که نگرفتن هر سه تاشو.
    موفق باشی.




    برو بابا! میزنما...
    سلام احسان . آقا بازی تیممون توو نیمه دوم عالی بود . دم بچه ها گرم .
    بعدش عمو لبپی مقیاس جام جهانی رو می شناسه احسان . آقا من خیلی وقت بود نیومده بودم . حالا دلم حال اومد . وبت داره می ره به سمت عالی شدن .
    لینک شدی پسر




    دم شما گرم
    بابا شما ایتالیایی ها خیلی باحالید به خدا. دمتون گرم. عجب اعتماد به نفسی دارید در حمایت از تیم بنجلتون. خدایی و انصافا اگر این بازی رو نه جلوی پاراگوئه، که توی لیگ کامبوج هم ارائه میدادید، شانسی واسه قهرمانی داشتید؟
    احسان جان، من واقعا ستایش می کنم این امیدواریِ شما ایتالیایی ها رو. تحسینتون می کنم. اما امیدواری یک چیزه و حقیقت چیزِ دیگری. اون ممه ی 2006 رو دیگه لولو برد احسان جان!
    چشم ها فقط خیره به ساقِ پای ژرمن ها باشه!



    آره! تیمتون خوبه قبول دارم ولی در نهایت ایتالیا کجا و آلمان کجا! بابا مقایسه اش هم زشته!!
    بابا بس کنید این کل کل های بچه گانه رو بازیکن های آلمان هم که امروز با یه گل خورده و کلوزه ی اخراجی توی زمین قدم میزدن و میخندیدن.باز دم مربی شون گرم که یه هیجانی از خودش نشون داد.
    من که میدونم ته دل همتون ضعف میره برای آرژانتین.خجالت نکشین.بین خودمون میمونه.به جان خودم.
    موفق باشی.
  • امیررضا تجویدی
  • سلام احسان عزیز
    من هم مسرورم از آشنایی با شما و اینکه بالاخره یکی پیدا شد که عین من عاشق رم و توتی توامان باشه
    مرسی که سر زدید
    لینک شدید




    لطف کردی شما. منم لینک کردم
    من که دوست دارم امروز جیلاردینو گل بزنه.
  • وحید جلالی
  • احسان این تیم ما رو تا جون به لب نکنه ول کن نیست!




    هر چه پیش آید، پیش آید، چه کنیم دیگه؟
    به نام ... خدا
    اول: سلام
    دوم: گور بابای ایتالیا و انگلیس و فرانسه و برزیل و ایران و حتی زیدان ...لعنت بر فوتبال...ایضا" بر فیلم و موسیقی و کلا هنر ... حتی fight club... مرگ بر سیاست ... و مرگ بر نگاه غیر ایدئولوژیک ... و حتی تر ایدئولوژیک ...

    من آمار متقن ندارم, ولی یه عزیزی میگفت در مدت جام جهانی و المپیک و تمام وقایع استحماری از این دست, وحشی گریِ صهیونیست هایِ ... و آمار کشته ها و زخمی های فلسطینی میزنه بالا...

    داشتم میگفتم ... به غیر از جمله ی "اگر دین ندارید، آزاده باشید..." گور بابایِ بقیه ی data هایِ دنیا...
    سوم: به فلاحت برسید...

    پی نوشت : چه طوری مصطفی؟ اندازه چند ساعت صحبت دلم برات تنگ شده... که تو قبرستان عادات سخیف ( همون زندگی خودمون به بیان آوینی) این دلتنگی فراموش میشه ... و بد میشه که این طور میشه...
    اگه تونستی مستند "هفت قصه از بلوچستان" و "بشاگرد" آوینی رو ببین...
    هر از چند ماه ی...یه بار دعات میکنم...نبینصیبمون...یاعلی مددی



    ای محسن! ای آنکه بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود برنشسته‌ای(الکی!) چطوری مرد؟ بابا منتظریم بیای و ببینیمت، حالا که اینا رو گفتی حرف دارم باهات پس، زودتر.
    بد بودید، بد بودید، بد بودید، بد بودید. پس کی خوب بودید، خوب بودید، خوب بودید، خوب بودید؟




    داداش بهترین تیم چند سال اخیرتون در حالی که میزبان جام هم بود بالاک هم داشت فرینگز هم داشت و لمن هم همینطور جلوی ما خاکمال شد، اون موقع خوب بودیم!
    جلوی این کارمندای بانک حسابی وا دادیم... بقول سانتیاگو کاش جیلاردینیو گلمان را میزد. این یارو یاکوئینتا خیلی نچسب است، بعد از هر حرکت خودش را توی lcd ورزشگاه دید میزد و صورتش را کج و کوله میکرد و هی میرفت روی مخ... گفتم lcd یادم افتاد همان روز lcd منزل به یغما رفت... و اینکه آخر و عاقبت ندارد. زشت است بخدا. این وسط از آب گل آلود ماهی میگیرید و زیر آب یوونتوسی ها را میزنید؟ کاناوارو را خودم شخصا به یغما میدهم ولی... ای داد بی داد.



    یوونتوسی جماعت رو خدا زده دیگه نیازی به زدن من نیست صالح! یاکوئینتا با اون ژستای رو مخش خیلی از این ژیلای بی خاصیت بهتر بود ولی. آقا ما می ریم بالا نگران نباش، لیپی داریم ما، مگه الکیه آقاجان؟؟!
    احسان جان شرمنده. امسال تیمتون یه چیزی تو مایه های بوووووووووووووووووووووقه. ولی بازم میگم:
    viva la de rossi




    چیه؟ کبکت خروس می خونه! ما طرفدار این ریختی نمی خوایما! بقول امیر تو صبر کن هومان، تو صبر کن!
    خوشم میاد حداقا ظرفیتش رو داری احسان جان.
    ممنونم از نظرت.
    برای آرژانین امشب دعا میکنیم.
    موندم این فرانسه چه فضاحتی به بار آورد!
    موفق باشی.




    ممنون کتایون عزیز.
    چه نقل قول نابی از نیچه بود . مرسی




    خواهش! از گی ساینس بود.
    آقا این ماجرای مرده و زنده، ما را حسابی زنده کرد... و اینکه این قضیه درفت و sms چیه؟ ما هم بازی!




    sms بازی های مرسوم زمان بازی ه دیگه، شمام بازی! شمارتو بده بیا وسط
    واقعا تسلیت میگم.از ته قلبم متاسفم.انشالا جام بعدی.
    موفق باشی.




    ای وای، مرسی
    اون گلِ آفساید که رسما آفساید بود. کله ی بازیکنتون آشکارا از مدافع جلوتر بود! اون گل هم که از روی خط رد نشد کاملا. توپ بخشیش بیرون بود. اون صحنه هم دروازه بان شایسته ی اخراج نبود. چون مشت نزد، فقط نوکِ دستکش اِش رو کشید به صورتِ بازیکنِ ایتالیا و اونم دیدیم که چقدر تابلو با اغراق خودش رو پهن کرد کفِ زمین. داور رو بهونه نکنید تو رو به خدا. تو آسون ترین گروه جام، چهارم شدید. باور کنید اسلوونی و اسلواکی رو تیم ایرانِ افشین قطبی هم توانِ شکست دادن داشت.
    و راستی می دونم الان همه ایتالیاییها چقدر دلشون میخواد آلمان حذف بشه! ملالی نیست. اما آلمان همیشه با بیشترین دشمنها و مخالفها و نفرینها و آرزوهای منفی، به راه خودش ادامه داده احسان جان.
    و اینکه آقا ما شما رو تحتِ هر شرایطی دوست داریم. حالا چه ایتالیایی باشید و ضدِ آلمان.



    ما هم شما رو دوست داریم قربان این حرفا چیه؟! کی گفت دوست دارم آلمان حذف بشه؟ آرزوی حذف هیچ تیمی رو ندارم جز انگلیس که اونم کلیدش دست شماست دیگه...
    تو بازی قبل گل نیوزیلند آفساید بود؛ اون توپ هم خیلی مشکوک بود که رد شده یا نه و اگه نشه ادعا کرد که رد شده، این ادعا رو رد هم نمیشه کرد
  • وحید جلالی
  • عاشق بوفون شدم.بیشتر از قبل.بیشتر از هر کس دیگری در زمین « حضور » داشت.




    آی گفتی، دنبال یه عکس بودم از دیروزش که گیر نیاوردم
    انگلیس رو خوب اومدی دوست من.با اون وین رونی کریه.
    از 98 که آرژانتین رو حذف کردن دشمن انگلیسم تا الان.
    موفق باشی.




    اون که جای خود، اصولن تیم بی همه چیزی ه! بزرگترین ظلم این ه که انگلیس بره بالا
    چه خوشحالم کردی احسان. پس به امیدِ به بادِ فنا رفتنِ انگلیسِ چندش آور...
  • بهروز (خاطرات و خطرات)
  • اق احسان تیم فقط آرژانتین
    رهبر فقط مارادونا
    --------------------
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    دیدم یه چند وقتیه مزاحمت نشدم گفتم به این داداشمون سر بزنم همین و الا می دونم حذف تیم محبوب چقدر سخته
    این عکسو بوفون آدمو آتیش می زنه. لعنتی ها انقدر منو عذاب ندیننننننننننننننننننننن.




    هنوز تو فاز فلاکتی که! پاشو برو اون ور میخوای گریه زاری کنی
    با مهتاب موافقم. یه ذره فکر مارو نمی کنن




    تو مگه نرفته بودی بخوابی؟
    راستی، "بقول تو" بله! خودت زیرش گفتی معصوم بود دیگه!
    اصلا میدونی این فوتبال فیلم خوب نمیتونن راجع بهش بسازن که هیچ اصلا نمیشه خوب راجع بهش نوشت،یه جوری تو واژه بند نمیشه




    ای ول! منو می گی دیگه؟؟ حال کردم
    تبریک می گم انگلیس سوراخ شد! عجب بازی شه آرژانتین-آلمان
    ولی فقط آرژانتین



    اولن که اینجا لولو نداره ها، بیشتر سر بزن.
    انگلیس که مثل روز روشن بود هیچی نمیشه مثل همیشه!
    حالا ببین، آلمان اگه بساط نشد واسه آرژانتین با اون دفاع پوکیده اش، هر چی خواستی بیا بگو
    شما به جای اینکه هی بشینی نشانه های آخر زمان را رویت کنی، این پست را عوض کن وگرنه تا چند وقت دیگر اینجا پر میشود از جن و پری و لولو و...
    آقا مراتب کیف خودمونو از شکست این برزیلیای مغرور اعلام داشته و از حالا قهرمانی دوباره تیکی تاکا را به جمیع ملت شهیدپرور تبریک عرض مینمائیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی