Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

My life's a disaster zone

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۸۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ
 
disaster zone 
?So you never wanted a regular type life_
?What the f**k is that? Barbeques and ballgames_
.Yeah_
?Regular type life, like your life_
...My life? No.. no, my life's a disaster zone_


پ ن : یه عزیزی هست که زیاد اینجا سر میزنه ولی کامنت نمیذاره، ای عزیز یه کامنت بذاری بد نیست بشناسیمت. ای که اوپرا داری! ویستا داری، بله با خود شما هستم!
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۳/۱۸
  • ۳۴۰ نمایش
  • احسان

نظرات (۷)

سلام
به من هم سر بزن.
کارگاه طراحی بنر لوگو رایگان
اگه بنر نداری حتماٌ یه سر بزن
www.grapic.TK
زندگی تو هرطوری میخوای بزار باشه..
زندگی من خوبه ولی میتونه خیلی بهتر بشه..
بهترش میکنم مطمئن باش.




خوبیش اینه که منم آنلاینم!
این چی بود حالا؟ نگرفتم راستش
سلام
این دیالوگ رو بخوبی بیاد دارم
وقتی دوغول بزرگ سینما یعنی آل پاچینو و رابرت دنیرو در فیلم Heat مقابل هم قرار میگیرند.
عجب فیلمی بود
  • وحید جلالی
  • چی بگم من آخه درباره این شاهکار.راستی احسان به نظرت بهترین کار مایکل مان کدومه؟




    راستش هنوز همه کاراشو ندیدم ولی بدون شک همین فیلم! از این فیلم به همین راحتی نمیگذرم، حالا حالاها کار دارم من..
    آل پاچینو رو دیگه دوست ندارم. ولی رابرت دنیرو هنوز برام اسطوره س. هر چقدر پیرتر میشه دوست داشتنی تر میشه. برخلاف آل که هر چه سنش میره بالا تلخ تر و تلخ تر میشه و دوست داشتنش سخت تر و سخت تر. البته این یه نظر کاملا شخصیه ها.
  • کافه آنتیک
  • این بالایی چی میگه....استغفرالله....




    اتفاقن نظر بنده به نظر ایشان نزدیکتر است! تک و توک کارای خوب داره بعد از دهه 90
    انگشت روی خوب سکانسی گذاشتی...سیر نمی شم از این فیلم...مایکل مان بعد از این فیلم دیگه هیچ وقت نتونست به چنین اوجی برسه...
    (راجع به انصرافت خوندم...منم انصرافی ام رفیق البته الان آدم شدم و بعد 4 سال دوباره درسم رو شروع کردم...یه جورایی هم دردیم.)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی