Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کشف شخصی

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۲:۴۱ ب.ظ

بین کسایی که باهاشون سر و کار دارم اونایی که سرشون به تنشون می ارزه معمولن یه دراگ دارن؛ اتومبیل، سینما، درس، فعالیت علمی،موسیقی،دراگ!

البته این قضیه رو یک طرفه می دونم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۲/۲۹
  • ۳۹۰ نمایش
  • احسان

نظرات (۹)

این دراگ ها در مورد من سینما اتومبیل و موسیقیه.
کشف جالبی بود!
حالا بگو دراگ ما چیه




ما یعنی کی؟ من که یه عالمه واسه خودم دارم،تو رو نمیدونم!
  • وحید جلالی
  • راستی این پست محسن آزرم رو هم بد نیست نگاهی بکنی.

    http://azarm.persianblog.ir/post/662/
    دوست خوب من
    سلام ممنون از پیام و لینکت.از نوشته هایت پیداست که هم سلیقه هستیم
    خصوصا" آرشیو موضوعاتت برایم خیلی جالب بود . موسیقی - سینما - حرف دل ! چقدر شبیه موضوعات منه . پیداست که عاشق موسیقی و سینما هستی ولی نه هر صدای در وری که اسمش رو نمیشه موسیقی گذاشت و نه این فیلمهای در پیت که فقط برای اتلاف وقت ساخته شده . تو هم دنبال هنر واقعی میگردی
    خوش آمدی دوست من
    من هم لینک تو را اضافه میکنم
    خوش باشی
    فوتبال چی؟




    البته! البته...پرسپولیسم هم که قهرمان شد و منم که تبریک گفتم بهت!
    جالب بود . دراگ من هم که معلومه
  • هومن داودی
  • دربست با کشفت موافقم احسان جان! کسی که دراگ نداره احساس نداره! من که فقط دراگم سینماست و کمی موسیقی




    ایول!
    من کلی دراگ دارم.کلی...از کجاش و کدومش بگم آخه؟


    کارت درسته! شروع کن بگو از یجایی! منتظرم
    من چی؟
    ( یه نگاه معصومانه با چشمان گرد )

    من دراگ ندارم؟؟؟؟؟
    ( باب اسفنجی )

    من سرم به تنم می ارزه؟؟؟؟
    دراگ من چیه؟؟؟؟


    عزیزم شما مصداق بارز یک مصرف کننده دراگ هستی برای من! خودت که میدونی...
    بقول شاعر: تو خود نمره ی بیستی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی