Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino

کش رفتن و به‌ عاریت گرفتن و ادغام تکه‌های ناجویده، و جعل نتیجه‌های ناوارد جبران حفره‌‌ی خلاءها نیست

Kino
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گنج

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۸۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ
توی فیلم "لئون" جایی هست که قبل از اومدن دار ور دسته استنفیلد به خونه آپارتمان ماتیلدا به لئون میگه من میرم فروشگاه شیر بخرم، چند تا بگیرم؟.....۲تا! درسته؟؟ لئون هم تایید میکنه...

بعد هم ماتیلدا خیلی خوشحال میدوه به سمت فروشگاه.

از اون ذوقی که از این قضیه کرد دلم به وجد میاد؛ماتیلدا گنجش رو اونجا پیدا کرد،حس اینکه یکی رو پیدا کردی واقعن دوستش داری...به هرکسی دست نمیده این حس، قدرشو باید دونست!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۸/۰۶/۱۶
  • ۲۶۶ نمایش
  • احسان

نظرات (۳)

سلام احسان جان. من هم امیدوارم با سوپرترمپ و آرکتیک مانکیز حال کنی که می دانم خوشت خواهد آمد. و پرونده مترسک، آره، برای مجله فیلم است، بخش سایه خیال. داریم مواد پرونده را اورژینال تهیه می کنیم. فکرش را بکن واسه یک فیلم دهه هفتادی و مطلب ارژینال ساختن از تولید آن چه شود... در مورد امی مک دانلد هم آلبوم هایش را دارم و ترانه هایش را دوست دارم. البته مدتی است دم دستم نیست کارهایش. رفته لای دیگر موارد آرشیوی. مخلص!
آخ که چقدر من عاشق فیلم بودم
به نکته ی قشنگی اشاره کردی
http://i592.photobucket.com/albums/tt3/roolplack/tumblr_kq2j76Q9wP1qz9qooo1_1280.jpg?t=1259405377
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی